Humble Bundle, odpowiedź od twórców Ink

Wstęp

Od dłuższego już czasu zbierałem się w sobie na napisanie wciąż rosnących wiadomości. W końcu dzisiaj stwierdziłem, że staną się nieużyteczne jeśli dłużej będę zwlekać. I tak oto powstaje kolejny wpis na blogu :]

Humble Indie Bundle 6

Bit Trip Runner

Z jakiegoś dziwnego powodu niespełnione zostały zależności dla tej gry. Chodzi tutaj o bibliotekę OpenAL odpowiadającą za system dźwiękowy. Żeby się tego dowiedzieć należało wykonać następującą komendę ldd:

$ ldd /usr/bin/bit.trip.runner

Po wykonaniu tej komendy naszym oczom ukaże się lista używanych przez plik wykonywalny bibliotek. Brak spełnionych zależności zostanie przedstawiony opisem not found.

(…)
libopenal.so.1 => not found
(…)

By ułatwić proces wyszukiwania tych bibliotek proponuję następujące rozwiązanie:

$ ldd /usr/bin/bit.trip.runner | grep "not found"

Torchlight

Dla gry Torchlight zgłosiłem błędy zarówno do Humble Bundle jak i do Runic Games. W przypadku tych pierwszych przynajmniej dostałem odpowiedź co takiego powinienem poczynić dalej - chodziło o kontakt z Runic Games w tej sprawie. Runic Games nie odpowiedziało w żaden sposób.

Film Ink

Chyba lubię zawracać ludziom głowę :] W poprzednim wpisie wspomniałem o tym filmie oraz pewnej recenzji. Odpowiedź od Double Edge Films dostałem 3 godziny po jej wysłaniu :] Moje pytania dotyczyły prawdziwości tej recenzji, chciałem także poznać ich zdanie na ten temat, a oto co dostałem w odpowiedzi:

Dear Camelek,

Thank you very much for ordering the Ink Blu-ray. It should arrive to you in Poland in 2-3 weeks depending on customs. The sound is only stereo and not surround because we are a very small independent film company and did not have the money to make a surround sound mix. We have not received any complaints about the quality of the Blu-ray so the article you found may be due to that person's Blu-ray player. If you find that you have trouble with it, we would be happy to issue you a refund but are confident that it will play just fine.

Thank you again for taking a chance on INK!

All the best,

Double Edge Films
……….. ink………..

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją GNU Free Documentation License.